حراج!

عروسک چوبی لاک پشت های نینجا ترتلس

تومان236,000

فیگور لاک پشتهای نینجا ترتلس

لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته Teenage Mutant Ninja Turtles یا به‌طور مرسوم‌تر لاک‌پشت‌های نینجا، همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی دربارهٔ  لاک‌پشتجهش یافته انسانگونه به نام‌های مایکل‌آنجلو،لئوناردو،داناتلو و رافائل است که نام آن‌ها برگفته از هنرمندان عصر رنسانس ایتالیا می‌باشد و هنر رزمی نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر)که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان گون است می‌آموزند. آن‌ها در فاضلاب نیویورکبزرگ شده‌اند مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب داستان مصور نوشته کوین ایستمن و پیتر لایرد آفریده شد و بعداً از روی آن چندین مجموعه پویانمایی، فیلم، بازی ویدئویی، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته شد.

استاد اسپلینتر

اسپلینتر استاد لاکپشت‌ها است و لاکپشت‌ها تمام فنون نینجایی را از او آموخته‌اند. او معمولاً لاک‌پشت‌ها را پسران من صدا می‌کند. اسپلینتر فنون نینجایی را از استاد یوشی آموخته‌است. اسپلینتر موش خانگی استاد یوشی بود که در اثر ماده ای سبز رنگ مانند لاک پشتا جهش یافته شد. کینه اصلی او از شردر به این دلیل است که با بیرحمی استاد یوشی را به قتل رساند. لاکپشت‌ها اغلب او را استاد اسپلینتر خطاب می‌کنند.

لئوناردو

لئوناردو یا لئو که قدرت زیادی دارد، بسیار حرفه‌ای و ماهر و شجاع است. او رهبر گروه است و به خوبی برادرانش را رهبری میکند. سلاح او کاتانا دوبل است و از پوشش آبی استفاده می‌کند. او بیشترین خصومت را با اوروکو ساکی دارد در سری ۲۰۰۳ او به لئوناردو پیشنهاد همکاری داده و او را فریب داده بود ولی وقتی لئوناردو متوجه شد ساکی قاتل استاد یوشی است و او خود بدجنس است در مقابل او ایستاد و در اواخر فصل اول هم در یک دوئل دو نفره کار شردر را یکسره کرد که بعدا شردر زنده شد. برادرانش معمولاً او را لئو خطاب می‌کنند.

مایکل‌آنجلو

مایکل‌آنجلو (مایکی) از پوشش نارنجی استفاده می‌کند. سلاح او نانچیکو دوبل است. مایکل آنجلو عاشق پیتزاست و بامزه، او با حیوانات با مهربانی رفتار می‌کند و آن‌ها را دوست دارد و رابطش با داناتلو بهتر است.همچنین بسیار تکنیکی و سریع است و او در سری ۲۰۰۳ قهرمان مسابقات نکسوس هم شده است.

داناتلو

داناتلو (دانی) از پوشش بنفش استفاده می‌کند. سلاح او بو (bo) است. دوناتلو باهوشترین و باذکاوت‌ترین فرد گروه است. او در حرفهٔ فنی و کامپیوتری سر رشته دارد و برنامه‌ریزی و کارهای فنی حرفه‌ای گروه بر عهدهٔ او است. رنگ پوستش از همه روشن‌تر است.

رافائل

رافائل (راف) از پوشش قرمز استفاده می‌کند؛ و سلاح او سای است. او تندخو، قوی، دمدمی مزاج و احساساتی است همچنین قلبی بسیار رئوف دارد و زود عصبانی می‌شود؛ به همین دلیل گاهی ناخواسته برای گروه دردسر ایجاد می‌کند. او قویترین لاک پشت گروه است

در کنار طراحی مینیمالیستی عروسک هایی جذاب ، با کیفیت و مقاوم هستند.

آنها اندازه ایده آل برای یک کودک دارند تا بتواند به راحتی از عهده بازی با آنها برآید و حتی یک کلکسیون دکوری عالی برای بزرگسالان هستند.

به دلیل دست ساز بودن هر عروسک آنها یک شکل اصلی و منحصر به فرد دارند که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. هر یک از آنها ظاهری متفاوت دارند ، آنها مدل موهای خاصی دارند و شخصیت های مختلفی دارند.

ابعاد: ۷ الی ۸ سانتی متر.

سن توصیه شده: 3 سال به بالا

با در نظر گرفتن سن توصیه شده برای بازی با این عروسک ها بهتر است بزرگسالان حضور داشته باشند این محصول به عنوان یک اسباب بازی برای دهان زدن مناسب نیست.

رنگ : طراحی شده بدون لایه نیم پلی استر برای رنگ آمیزی آسان

اگر شما به دنبال ایده های جدید برای طراحی صورت عروسک ها هستید به شما وب سایت pinterest را پیشنهاد میدهیم

برای اطلاعات بیشتر از طریق دایرکت و یا به شماره 09357478096 از طریق واتساپ و تلگرام پیام بدید

لطفا توجه داشته باشید که به دلیل اختصاصی و دست ساز بودن مجموعه های چوبی خریداری شده لزومآ عینآ مانند شکل مشابه در تصویر نیست و ممکن است در ابعاد بسیار کم متفاوت باشند، ما سعی می کنم برای آسان شدن رنگ آمیزی توسط شما از چوب های روشن و باکیفیت استفاده کنیم

ما از رنگ های غیر سمی و سیلر استفاده می کنیم، این عروسک ها برای بازی آماده می شوند و می توانند به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز شوند.

تمامی محصولات دارای ضمانت ۱ ساله میباشد

شناسه محصول: عروسک چوبی لاک پشت های نینجا ترتلس دسته:
وزن 0.8 kg

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک چوبی لاک پشت های نینجا ترتلس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سبد خرید
اسکرول به بالا