حراج!

عروسک جودی ابوت

تومان137,000

شناسه محصول: عروسک جودی ابوت دسته:

عروسک چوبی جودی ابوت دختر دوست داشتنی و شخصیت اصلی انیمه بابا لنگ دراز، با عشق و کلی حس خوب طراحی شده تا بتونی خارج از قاب تلویزیون، از بودنش کنار خودت لذت ببری.

جودی ابوت، یکی از محبوب ترین شخصیت های نوستالژی و یادآور حس خوب دوران کودکی هستش و با داشتنش میتونی لبخند رو به لبای خودت و هرکسی که دوستش داری هدیه بدی.

جودی اَبوت
او دختر سرزنده و باهوشی است که پدر و مادرش را هنگامی که نوزاد بود از دست می‌دهد. پس از مرگ والدينش او را در خیابان بایسون نیویورک پیدا کردند و او را به‌ پرورشگاه جان گریر سپردند.

جایی که استعداد نویسندگی اش را پرورش داد و به‌ واسطه يکی از مقاله‌هایش توانست توجه جان اسمیت را به خود جلب کند و بورس تحصیلی برای دبیرستان خصوصی یادبود لینکلن را بگیرد. جودی که جان اسمیت را نمی‌شناسد

او را بابا لنگ‌دراز می‌نامد و به دلیل اینکه هيچ خانواده‌ای ندارد، او را خانواده خودش می‌داند. جودی بسیار پرحرف و عاشق داستان ‌گویی است. هم اتاقی های او در مدرسه سالی مک‌براید و جولیا پندلتون هستند.

برای اطلاعات بیشتر از طریق دایرکت و یا به شماره ۰۹۳۵۷۴۷۸۰۹۶ از طریق واتساپ و تلگرام پیام بدید

لطفا توجه داشته باشید که به دلیل اختصاصی و دست ساز بودن مجموعه های چوبی خریداری شده لزومآ عینآ مانند شکل مشابه در تصویر نیست و ممکن است در ابعاد بسیار کم متفاوت باشند

تمامی محصولات دارای ضمانت ۱ ساله میباشد

خانواده چوبی طرح ۲۴

فروشگاه استند من

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک جودی ابوت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
اسکرول به بالا