حراج!

دندونی چوبی طرح قلب

تومان65,000

همه پدران و مادران میدونن زمان دندون در آوردن نی نی ها چه دوران سخت و دردناکی هست شروع دندان در آوردن عمومآ بین ۴ تا ۶ ماهگی آغاز می‌شود که طی آن نخستین سری از دندان‌های شیری در فک پائینی بیرون می‌آید. اما در برخی مواقع، ممکن است این روند در ۱۲ ماهگی به بعد شروع بشه . دندان در آوردن نوزاد می‌تواند برای او آزاردهنده و همراه با بی‌قراری باشد، و از طرفی باعث گریه‌های بی‌امان او شود. در واقع این دوران، زمانی است که نوزاد دوست دارد چیزی را گاز بگیرد یا سطح صاف یا سفتی را بجود تا لثه‌هایش را با آن مالش دهد.این زمان، بهترین زمان برای استفاده از دندان‌گیر است. اما هنگام استفادهاز آن مراقب باشید و به جای انواع ژله‌ای یا پلاستیکی، بهتر است نوع طبیعی آن را تهیه کنید.

استفاده از دندان‌گیرهای چوبی پیشنهاد اول ماست که علاوه بر سفت بودن مواد شیمیایی ندارند. البته انواع دندانگیرهای پلاستیکی هم در بازار موجود است که از پلاستیک‌هایی با درجه‌ی کیفی پائین درست شده‌اند و زمانی که نوزاد شروع می‌کند به دندان در آوردن قابل استفاده خواهد بود. در این مورد، مواد شیمیایی موجود در آن می‌تواند باعث عفونت و اسهال او بشه برخلاف دندان‌گیر پلاستیکی، دندان‌گیرهای چوبی طبیعی بوده و هیچ نوع ماده‌ی رنگی شیمیایی ندارند. سفتی آن تا حدی است که کودک می‌تواند به راحتی آن را گاز بگیرد و به کمک آن لثه‌ی خود را بمالد. احتمال شکسته شدن بخشی از دندان‌گیرهای چوبی بر حسب اتفاق نسبت به نوع پلاستیکی آن خیلی کمتر است.

دندانگیرهای چوبی نینی وود، زیبا و منحصر به فرد، از چوب کاملا طبیعی بدون هر نوع رنگ و مواد شیمیایی، فاقد مواد مضری مانند BPA که در مواد پلاستیکی وجود دارد دارای بند چوبی برای نگهداری و حمل راحت تر فاسد نمی‌شود، طعم بد در دهان کودک ایجاد نمی‌کند، مو و پرز به خود جذب نمی‌کند در طرح های جذاب و زیبا

رنگ: کرم، قهوه ای( رنگ طبیعی چوب)
جنس: تهیه شده از مرغوب ترین چوب های راش

مناسب برای: کودکان 0-2 سال

دندانگیر چوبی کودک ایده چوبی ، کاملا طبیعی و دست ساز است و محصولات چوبی کودک ایده چوبی از بهترین و مرغوب ترین چوب های راش ساخته می شود

دندونی چوبی طرح قلب همه پدران و مادران میدونن زمان دندون در آوردن نی نی ها چه دوران سخت و دردناکی هست شروع دندان در آوردن عمومآ بین ۴ تا ۶ ماهگی آغاز می‌شود که طی آن نخستین سری از دندان‌های شیری در فک پائینی بیرون می‌آید.

اما در برخی مواقع، ممکن است این روند در ۱۲ ماهگی به بعد شروع بشه

 

در واقع این دوران، زمانی است که نوزاد دوست دارد چیزی را گاز بگیرد یا سطح صاف یا سفتی را بجود تا لثه‌هایش را با آن مالش دهد.

این زمان، بهترین زمان برای استفاده از دندان‌گیر است. اما هنگام استفادهاز آن مراقب باشید و به جای انواع ژله‌ای یا پلاستیکی، بهتر است نوع طبیعی آن را تهیه کنید.

استفاده از دندان‌گیرهای چوبی پیشنهاد اول ماست که علاوه بر سفت بودن مواد شیمیایی ندارند.

در این مورد، مواد شیمیایی موجود در آن می‌تواند باعث عفونت و اسهال او بشه برخلاف دندان‌گیر پلاستیکی، دندان‌گیرهای چوبی طبیعی بوده و هیچ نوع ماده‌ی رنگی شیمیایی ندارند. سفتی آن تا حدی است که کودک می‌تواند به راحتی آن را گاز بگیرد و به کمک آن لثه‌ی خود را بمالد.

دندانگیرهای چوبی ایده چوبی ، زیبا و منحصر به فرد، از چوب کاملا طبیعی بدون هر نوع رنگ و مواد شیمیایی، فاقد مواد مضری مانند BPA که در مواد پلاستیکی وجود دارد دارای بند چوبی برای نگهداری و حمل راحت تر فاسد نمی‌شود.

طعم بد در دهان کودک ایجاد نمی‌کند، مو و پرز به خود جذب نمی‌کند

رنگ: کرم، قهوه ای( رنگ طبیعی چوب)
چوب راش

مناسب برای: کودکان ۰-۲ سال

آدمک چوبی

فروشگاه استند من

دندانگیر چوبی کودک ایده چوبی ، کاملا طبیعی و دست ساز است

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دندونی چوبی طرح قلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
اسکرول به بالا