حراج!

عروسک ولنتاین

تومان200,000

عروسک چوبی ست عاشق بهترین گزینه برای خاص کردن پکیج هدیه ولنتاین شماست

روز ولنتاین یادآور روز عشق و دوست داشتن است. اما چیزی که در روز ولنتاین مهم است، اینکه بدونیم ولنتاین چندمه؟! این به آن دلیل است که از الان برای خرید کادو و تشکر از عشقتان به خاطر همراهی در تمام سال‌ها قدردانی کنید. در ایران و سرتاسر جهان همه نگاه‌ها معطوف به یک روز است و آن روز، روزی نیست جز روز عشاق که به روز ولنتاین (Valentine’s Day) معروف است.

یکی از با شکوهترین روزها برای ابراز عشق (love) به هر کسی که دوست دارید و این روز پیر و جوان و کوچک و بزرگ ندارد. عشق به فرزند، عشق به مادر، به پدر، خواهر به برادر و برعکس همه اینها سمبلی از عشق در این روز زیبا هستند.

این روز برای عشاق یک روز خاص و فراموش‌نشدنی است. افسانه‌های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد. یکی از این افسانه‌ها که دهان‌به‌دهان چرخیده این است که امپراتوری روم ازدواج را برای مردان و زنان قدغن کرده بود. کشیش والنتین (valentine) به‌صورت مخفیانه عشاق را به عقد هم درمی‌آورد و گل سرخ به آن‌ها هدیه می‌داد.

امپراتور روم متوجه این موضوع شده و والنتین را در زندان حبس کرد. در زندان والنتین عاشق دختر نابینای زندانبان شد و با عشق والنتین و دختر نابینا، بینایی دختر برگشت.

عشاق بی‌صبرانه منتظر روز ولنتاین هستند و دوست دارند با خرید هدیه ای هر چند کوچک اما به‌یادماندنی به عشق‌شان یادآور بشوند که همچنان دوستش دارند و به یادشان هستند.

خیلی از آقایان چند روز قبل از ولنتاین و حتی ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟ خانم‌ها به چی علاقه دارند؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی ولنتاین می‌تونم بخرم چیه؟

ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولاً خرید گل به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک دست ساز اختصاصی و خاص با قلب های زیبا که نمادی از دوستی و عشق هست برای کسی که دوستش دارید، جزو الزامات (سمبل) و رسوم روز ولنتاین است.

عروسک چوبی ست عاشق بهترین گزینه برای خاص کردن پکیج هدیه شماست

روز ولنتاین یادآور روز عشق و دوست داشتن است. اما چیزی که در روز ولنتاین مهم است، اینکه بدونیم این مناسبت چندمه؟!

این به آن دلیل است که از الان برای خرید کادو و تشکر از عشقتان به خاطر همراهی در تمام سال‌ها قدردانی کنید.

در ایران و سرتاسر جهان همه نگاه‌ها معطوف به یک روز است و آن روز، روزی نیست جز روز عشاق که به روز ولنتاین (Valentine’s Day) معروف است.

یکی از با شکوهترین روزها برای ابراز عشق (love) به هر کسی که دوست دارید و این روز پیر و جوان و کوچک و بزرگ ندارد. عشق به فرزند، عشق به مادر، به پدر، خواهر به برادر و برعکس همه اینها سمبلی از عشق در این روز زیبا هستند.

این روز برای عشاق یک روز خاص و فراموش‌نشدنی است. افسانه‌های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد.

یکی از این افسانه‌ها که دهان‌به‌دهان چرخیده این است که امپراتوری روم ازدواج را برای مردان و زنان قدغن کرده بود. کشیش والنتین (valentine) به‌صورت مخفیانه عشاق را به عقد هم درمی‌آورد و گل سرخ به آن‌ها هدیه می‌داد.

امپراتور روم متوجه این موضوع شده و والنتین را در زندان حبس کرد.

آدمک چوبی

فروشگاه استند من

در زندان والنتین عاشق دختر نابینای زندانبان شد و با عشق والنتین و دختر نابینا، بینایی دختر برگشت.

عشاق بی‌صبرانه منتظر روز ولنتاین هستند و دوست دارند با خرید هدیه ای هر چند کوچک اما به‌یادماندنی به عشق‌شان یادآور بشوند که همچنان دوستش دارند و به یادشان هستند.

خیلی از آقایان چند روز قبل از ولنتاین و حتی ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟

خانم‌ها به چی علاقه دارند؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی این روز می‌تونم بخرم چیه؟

ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولاً خرید گل به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک دست ساز اختصاصی و خاص با قلب های زیبا که نمادی از دوستی و عشق هست برای کسی که دوستش دارید، جزو الزامات (سمبل) و رسوم روز است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک ولنتاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید
اسکرول به بالا