حراج!

عروسک چوبی عصر حجر ست ۴ عددی

تومان159,000

بشر همیشه به دوران های تاریخی گذشته خود و پیدایشش فکر میکنه یکی از این دوران ها عصر حجر بود این مجموعه شامل ۴ عروسک چوبی عصر حجر هست  یک خانواده شاد از گذشته های دور انسان

در زمان های پیش از تاریخ قبل از این که انسان بتواند بنویسد، دورانی بوده است که به « عصر حجر» معروف است. انسان حداقل مدت 500.000 سال است که در روی زمین زندگی میکند، ولی تقریباً تا 5000 سال پیش نوشتن را شروع نکرد بنابراین دوران ما قبل تاریخ بسیار طولانی بوده است.چون بشر در این دوره ساختن ابزار و آلات سنگی را یاد گرفته است این دوره را عصر حجر می خوانند و اوایل عصر حجر را که دورانی بسیار کهن بوده «عصر حجر قدیم » نام نهاده اند.اولین ابزار سنگی که بشر ساخته محتملاً سنگ بزرگی بوده که تمام اطراف آن را با وسیله ای تیز کرده بوده است. دانشمندان این وسیله را اصطلاحاً تبر محکم می گویند. همچنین تکه سنگ هایی که در اثر خرد کردن سنگ ها بدست می آمده ،به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می گرفته است. تیشه دستی و پاره سنگ های تیز تنها ابزار انسان های عصر حجر بوده که هزاران سال از آن ها استفاده می نموده اند.

داستان سرگذشت انسان ها رو با عروسک های چوبی به شیرینی روایت کنید

عروسک چوبی عصر حجر ست ۴ عددی

سن توصیه شده: 3 سال به بالا

با در نظر گرفتن سن توصیه شده برای بازی با این عروسک ها بهتر است بزرگسالان حضور داشته باشند این محصول به عنوان یک اسباب بازی برای دهان زدن مناسب نیست.

رنگ : طراحی شده بدون لایه نیم پلی استر برای رنگ آمیزی آسان

اگر شما به دنبال ایده های جدید برای طراحی صورت عروسک ها  هستید به شما وب سایت pinterest را پیشنهاد میدهیم

برای اطلاعات بیشتر از طریق دایرکت و یا به شماره 09357478096 از طریق واتساپ و تلگرام پیام بدید

لطفا توجه داشته باشید که به دلیل اختصاصی و دست ساز بودن مجموعه های چوبی خریداری شده لزومآ عینآ مانند شکل مشابه در تصویر نیست و ممکن است در ابعاد بسیار کم متفاوت باشند،  ما سعی می کنم برای آسان شدن رنگ آمیزی توسط شما از  چوب های روشن  و باکیفیت استفاده کنیم

ما از رنگ های غیر سمی و سیلر استفاده می کنیم، این عروسک ها برای بازی آماده می شوند و می توانند به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز شوند.

شناسه محصول: عروسک چوبی عصر حجر ست ۴ عددی دسته:
وزن 0.5 kg

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک چوبی عصر حجر ست ۴ عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سبد خرید
اسکرول به بالا